|
|
|
Amazone - 秘境アマゾン - Hikyo Amazon
|
|
Publisher: |
Bandai |
Series: |
Bandai - solar double layer |
Made in: |
Japan |
Release year: |
1982 |
Model: |
16815 |
Screen type: |
LCD |
Number of screens: |
1 |
Number of screen layers: |
2 |
Touchscreen: |
|
Color: |
|
Battery type: |
0 x solar power |
Shape: |
flip |
Number of players: |
1 player |
Case colors: |
|
Sign in to put this game into your virtual collection, add it to your wish list, write comments, share pictures, rate, offer it for sale...
|
|
Forum link (BBCode):
[url=http://www.handheldempire.com/game.jsp?game=130][img]http://www.handheldempire.com/game_instance_images/tn_130_7965_1585764908686_Bandai_Amazone____________Hikyo_Amazon.jpeg[/img] Bandai: Amazone - 秘境アマゾン - Hikyo Amazon[/url]
|
|
|
Overall: |
|
Graphics: |
|
Idea: |
|
Case quality: |
|
Fun factor: |
|
|
Egy kalandort kell elvezetni a kincshez különféle akadályokon keresztül. A kétrétegű képernyőnek köszönhetően változatos és élvezetes a grafika.
1. pálya: a vízesés Három szintes vízesés három vízszintes pozícióval. Mindhárom szint közepén egy uszadékfa eshet a fejünkre, az alsó szint kétoldalán időnként egy krokodil és egy sárkány óhajt megenni. A második és harmadik vízesés szint két oldalára majmok hajigálnak köveket és emberevő madarak próbálnak hősünkből falatozni. Ha sikerül feljutnunk a vízesés harmadik szintjére meg kell várni míg az egyik majom eltűnik és ekkor fel tudunk menni a tetejére. Ezt a pályát háromszor kell teljesítenünk és a harmadiknál a vízesés tetején már egy barlang szája ásítozik ránk!
2. pálya: a barlang Egy rövid átvezető animáció után bejutunk a barlangba. Itt van egy állandó pókunk bal oldalon, középen egy időnként lehulló cseppkő és egy néha megjelenő krokodil a jobb oldalon. Ha alul maradunk számoljunk egy kiadós pókmarással, egyel fentebb csak a cseppkő tud fejbe vágni. A középső állásból lehet jobb vagy bal oldalra menni attól függ, hogy hol a barlang folytatása a denevérrel. Ha mindkét oldalon van barlang akkor mindegy, melyik irányba megyünk. Amennyiben nincs se kincs középen se barlang a folytatáshoz menjünk lefelé és újabb járatot kapunk az átvezető animáció után. Ha van hová mennünk akkor lőjük le a denevért ötször mire eltűnik és szabad az út. Jobb oldalon a kroki esz meg lövöldözés közben, bal oldalon pedig a pók. A krokis oldal jobb, mert az ritkábban éhes. Véletlenszerű, de általában a harmadik barlangos pályán van a kincs amihez csak egyszerűen oda kell menni és jön a bónuszpont tömkeleg majd kezdődik az egész előlről a vízeséssel.
|
|
|
NO rights reserved!
|